چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
244445
شنبه 1403/12/18 ساعت 20:46
لزوم ایمن‌سازی جاده‌ها و تقویت ستاد تسهیلات در آستانه سفرهای نوروزی
گلستان
استاندار گلستان بیان کرد:

لزوم ایمن‌سازی جاده‌ها و تقویت ستاد تسهیلات در آستانه سفرهای نوروزی

استاندار گلستان در جلسه شورای راهبردی تصادف بر لزوم ایمن سازی جاده‌ها و تقویت ستاد تسهیلات سفر در آستانه سفرهای نوروزی تأکید کرد.

علی اصغر طهماسبی، امروز، ۱۸ اسفند در جلسه شورای راهبری تصادفات در استانداری گلستان اظهار کرد: مردم هرچه کمتر آسیب ببینند در ثواب آن همه دست‌اندرکاران سهیم هستند.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر ۲۴ ساعته بشود و هرجا اتفاق و حادثه‌ای رخ داد سریعاً اطلاع رسانی و اقدام شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه آمار تصادفات در ۱۳۰۴ بیشتر شده و هر کدام از فوتی‌ها آسیب‌های اجتماعی را گریبانگیر جامعه متوفی می‌کند، ادامه داد: رسانه ملی و صدا و سیما باید از ظرفیت خود بیشتر بهره بگیرد و با گویش‌های مختلف محلی به آگاهی بخشی کمک کند تا بار مالی و روانی حوادث کمتر شود.

طهماسبی با اشاره به راه‌های شمال استان گفت: بخش زیادی از این راه‌ها ناایمن هستند و ماشین آلات کشاورزی در این منطقه تردد دارند و می‌طلبد برنامه‌ریزی بیشتری شود.

شهرکی رئیس پلیس راه گلستان هم گفت: سال گذشته ۳۶۴ نفر و امسال ۳۷۳ نفر در استان گلستان به دلیل تصادف کشته شدند و میانگین سنی فوتی‌های تصادف ۳۵ تا ۴۵ بوده و تعداد مجروحین تصادفات امسال ۱۳۴۵ نفر بود.

شهرکی از هدایت ۱۲ هزار و ۵۸۰ دستگاه خودرو به پارکینگ بر اثر تخلفات صورت گرفته خبر داد و گفت: عدم توجه رو به جلو، تجاوز از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ بیشترین دلیل تصادف‌هاست.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانداری گلستان استانی-اجتماعی شورای راهبردی علی‌اصغر طهماسبی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا