چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
245537
سه‌شنبه 1404/01/19 ساعت 09:00
باند قاچاق سوخت در یکی از شهرداری های مازندران متلاشی شد
مازندران

باند قاچاق سوخت در یکی از شهرداری های مازندران متلاشی شد

ساری- باند قاچاق سوخت در یکی از شهرداری های مازندران توسط پلیس امنیت اقتصادی متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اقدامات تخصصی پلیس امنیت اقتصادی مازندران، پرونده فروش غیرقانونی ۱۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از شهرهای استان کشف شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام سازمان‌یافته با همدستی یکی از معاونان شهرداری و پیمانکار یکی از شرکت‌های نفتی انجام شده و این دو فرد کلیدی به همراه یک نفر دیگر، یک باند سه‌نفره قاچاق سوخت را هدایت می‌کردند.

اعضای این شبکه با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی و پوشش‌های قانونی، اقدام به فروش گسترده سوخت خارج از شبکه رسمی کرده بودند. پرونده در حال بررسی قضائی است و تحقیقات درباره دیگر افراد احتمالی همچنان ادامه دارد.

در این راستا، از همکاری و همراهی دستگاه قضائی استان مازندران در برخورد سریع و قانونی با عوامل این پرونده، تقدیر و تشکر به‌عمل آمده است.

پلیس امنیت اقتصادی مازندران تاکید کرده با هرگونه فساد و قاچاق، به‌ویژه در حوزه انرژی و منابع ملی، قاطعانه برخورد خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پلیس امنیت اقتصادی ساری قاچاق سوخت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا