چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
245697
چهارشنبه 1404/01/20 ساعت 21:07
2 دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های مازندران اضافه شد
مازندران

2 دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های مازندران اضافه شد

ساری- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از خریداری دو دستگاه سی تی اسکن توسط این دانشگاه برای بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پنبه چی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال رفع مشکل سی تی اسکن بیمارستان‌های امام خمینی (ره) نور و بوعلی سینا ساری در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی با پیگیری‌های معاون محترم درمان دانشگاه حواله سی تی اسکن‌ها از معاونت درمان وزارت بهداشت اخذ شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مستمر دانشگاه، ۲ دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از طریق هیأت امنای صرفه جویی ارزی کشور در معالجه بیماران و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران خریداری و به بیمارستان‌های مذکور اختصاص داده شد که به زودی مراحل نصب آن انجام می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بیمارستان سی تی اسکن علوم پزشکی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا