چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
246347
چهارشنبه 1404/01/27 ساعت 22:33
هشدار نماینده ولی فقیه گلستان درباه بهره‌برداری بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی
گلستان

هشدار نماینده ولی فقیه گلستان درباه بهره‌برداری بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با نمایندگان و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ضمن خیر مقدم به آنان بر ضرورت برنامه‌ریزی و نظم در امور کشاورزی و جلوگیری از بهره برداری بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی تاکید کرد.

آیت‌الله نورمفیدی چهارشنبه ۲۷ فروردین در دیدار با حضور نمایندگان و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات نمایندگان استان در پیگیری مسائل، خواستار پیگیری جدی تر مشکلات و مسائل مربوط به حوزه کشاورزی شد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و نظم در امور کشاورزی، اظهار کرد: در کارهای کشاورزی برنامه داشته باشیم، نظم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با ابراز نگرانی از بهره برداری بی‌رویه از آب های زیرزمینی، افزود: «بهره‌برداری بی‌رویه آب‌های زیرزمینی و کشت بی‌رویه شالی، زمین‌های گلستان را نشست داده است.»

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به ارزش و اهمیت خاک و همچنین با انتقاد از آتش‌زدن بقایای گیاهان و از بین رفتن خاک، بر لزوم توجه به آینده و پیامدهای اقدامات امروز تأکید کرد: باید بنگریم ۲۰ سال آینده چه شرایطی خواهیم داشت.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آیت‌الله نورمفیدی اخبار استانی - اجتماعی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا