چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
247037
شنبه 1404/02/06 ساعت 10:05
بازیکن نساجی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت
مازندران

بازیکن نساجی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت

بازیکن تیم نساجی مازندران در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، امیر محمد هوشمند بازیکن تیم نساجی مازندران در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت.

هوشمند در جریان دیدار تیمش مقابل گل گهر در جام حذفی پس از تعویض رفتار ناشایستی انجام داد که باعث شد کادر فنی نساجی او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دهد.

نساجی روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شکست مقابل گل گهر از این رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی امیر محمد هوشمند تیم فوتبال نساجی قائم شهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا