چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
248416
شنبه 1404/02/20 ساعت 17:06
ارزیابی دستگاه‌های اجتماعی گلستان براساس شاخص‌های برنامه هفتم توسعه
گلستان

ارزیابی دستگاه‌های اجتماعی گلستان براساس شاخص‌های برنامه هفتم توسعه

گرگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در سال 1404 بر پایه شاخص‌های برنامه هفتم توسعه ارزیابی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی، عصر شنبه در جلسه مشترک شورای اجتماعی و کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که به ریاست علی‌اصغر طهماسبی استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اولویت دولت و برنامه‌های استانداری در سال پیش‌رو، اجرای کامل برنامه هفتم توسعه است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را بر اساس شاخص‌های مندرج در این برنامه تنظیم و ارائه کنند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده موظفند برش‌های شاخص‌های برنامه هفتم توسعه را تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ احصا و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

حمیدی همچنین با اشاره به لزوم نظارت مؤثر بر اجرای برنامه‌ها گفت: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، مسئول رصد و ارزیابی اقدامات دستگاه‌های متولی در راستای تحقق برنامه هفتم توسعه خواهد بود.

وی یکی از محورهای مهم این برنامه را استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مانند ائمه جمعه، علما، و معتمدان محلی برای کاهش آسیب‌هایی چون خودکشی، نزاع و قتل در شهرستان‌های درگیر با این معضلات عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان خواستار تشکیل صندوق حمایت از زنان آسیب‌دیده در حوزه سلامت شد تا حمایت مؤثرتری از این قشر صورت گیرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان گلستان محمد حمیدی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا