چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
248994
پنج‌شنبه 1404/02/25 ساعت 22:05
20 درصد از دستمزد بازیکنان و کادر نساجی کسر شد
مازندران

20 درصد از دستمزد بازیکنان و کادر نساجی کسر شد

با توجه به نتایج ضعیف نساجی 20 درصد از دستمزد کلیه بازیکنان و کادر تیم فوتبال این باشگاه کسر شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به نتایج ضعیف و عملکرد نامطلوب تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر که در نهایت منجر به سقوط تیم به لیگ یک شد، به اطلاع می‌رساند:

براساس مفاد آیین‌نامه انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران و با استناد به بندهای مربوط به الزامات حرفه‌ای و عملکردی بازیکنان، تصمیم بر آن شد که ۲۰ درصد از دستمزد کلیه بازیکنان و کادر تیم فوتبال این باشگاه به‌عنوان جریمه انضباطی کسر گردد.

این تصمیم پس از بررسی‌های دقیق و در راستای حفظ نظم، انضباط حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری فردی و تیمی و نیز احترام به مطالبات بحق هواداران گرفته شده است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا