چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
249343
دوشنبه 1404/02/29 ساعت 21:19
پلمب کافه‌ای که «قمارخانه» بود! / بازداشت 50 نفر و کشف آلات قمار
گلستان
دادستان گرگان خبر داد

پلمب کافه‌ای که «قمارخانه» بود! / بازداشت 50 نفر و کشف آلات قمار

دادستان گرگان از شناسایی و پلمب یک کافه پوششی که به مرکز قمار تبدیل شده بود خبر داد.

محمد اسپانلو از شناسایی و پلمب یک «قمارخانه» در گرگان و  بازداشت ۵۰ نفر خبر داد و اظهار کرد: متهمان در پوشش کافه اقدام به قمار می کردند.

وی افزود: این‌قمارخانه با تلاش معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرا و بسیج و پلیس اطلاعات، شناسایی و پلمب و تمام آلات قمار و استعمال دخانیات نیز توقیف شد.

دادستان مرکز گلستان ادامه داد: هنگام بازرسی از این کافه ۵۰ نفر در حال قمار بودند که برای همه پرونده قضایی تشکیل شد.

اسپانلو گفت: ۵ نفر سرکرده این قمارخانه نیز شناسایی و برای آنان پرونده قضائی به اتهام دایر کردن مرکز قمار و عرضه دخانیات تشکیل شد.

وی ادامه داد: تحقیقات برای تعیین میزان تراکنش مالی این مکان آغاز شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، دادستان گرگان افزود: از ابتدای امسال ۲۰ قمارخانه در این شهرستان شناسایی و پلمب شده است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی قمارخانه در گرگان گرگان محمد اسپانلو مرکز گلستان
اشتراک گذاری