چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
250005
سه‌شنبه 1404/03/06 ساعت 09:08
5 هکتار از اراضی موقوفه شیخ‌موسی بندپی با حکم قضائی رفع تصرف شد
مازندران

5 هکتار از اراضی موقوفه شیخ‌موسی بندپی با حکم قضائی رفع تصرف شد

بابل - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندپی از تخریب سازه‌های غیرمجاز و رفع تصرف 5 هکتار از رقبات موقوفه شیخ موسی از دست افراد سودجو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حسنی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از موقوفات، اظهار کرد: اداره اوقاف بر اساس قانون با هرگونه موقوفه‌خواری و تصرف غیرقانونی به موقوفات برخورد جدی می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندپی از تخریب سازه‌های غیرمجاز و رفع تصرف از رقبات موقوفه شیخ موسی بندپی شرقی خبر داد و گفت: با حکم قضائی ۵ هکتار از اراضی موقوفه شیخ موسی از افراد سودجو بازپس‌گیری شد.

حسنی با اشاره به استمرار گشت‌زنی امین موقوفات در اراضی موقوفه شیخ موسی بندپی افزود: هرگونه تصرف در اراضی موقوفات شیخ موسی غیرقانونی بوده و با متصرفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل اوقاف مازندران بابل رفع تصرف از اراضی ملی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا