چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
250474
شنبه 1404/03/10 ساعت 21:05
مخزن آب شرب گالش محله رامسر تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود
مازندران

مخزن آب شرب گالش محله رامسر تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

رامسر - فرماندار رامسر از بهره‌برداری مخزن آب شرب گالش محله با اعتبار 67 میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم قبادیان قادی شامگاه شنبه در جلسه با مدیرعامل منطقه‌ای استان مازندران با بیان اینکه پس از سفر استاندار مازندران به شهرستان رامسر مقرر شد مدیران کل برای حل مشکلات در شهرستان حضور یابند گفت: جهت مشکل حریم رودخانه‌ها و نهرها در حوزه ساخت و سازها راهکارهایی اتخاذ شد تا مردم با مشکلات اداری مواجه نشوند.

وی افزود: برای حل مشکل گل آلود بودن آب و بوی نامطبوع آن در زمان پیک حضور گردشگران که عمق آب کم می‌شود پروژه برداشت از سطح سد میجران با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تا هفته دولت عملیاتی می‌شود.

قبادیان تصریح کرد: مخزن آب شرب گالش محله با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در حال اجرا بوده که تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار رامسر گفت: برای ساماندهی رودخانه‌ها با دهیاری‌ها هماهنگی شد که در بند الف ماده ۴۳ دهیاری‌ها می‌توانند برای حفاظت روستا و اجرای مهندسی رودخانه با استفاده از آورده خود رودخانه مبادرت به اجرای دیواره حفاظتی نمایند.

وی افزود: در طرح دیواره سازی در رودخانه صفارود که توسط شهرداری رامسر در دست اجراست حدود ۸۰ هکتار زمین در پشت دیواره استحصال می‌شود و به عنوان فضای سبز و پارک تفریحی عملیاتی خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پروژه عمرانی رامسر فرمانداری رامسر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا