چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
251348
پنج‌شنبه 1404/03/22 ساعت 11:19
ساختمان آزمایشگاه مرجع و مخزن ذخیره آب شرب زنگیان افتتاح شد
گلستان

ساختمان آزمایشگاه مرجع و مخزن ذخیره آب شرب زنگیان افتتاح شد

گرگان- دو پروژه مهم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی، دو پروژه مهم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با سرمایه‌گذاری مجموعاً ۱۶۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

ابوالفضل رحیمی در این مراسم با ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن این پروژه‌ها اظهار کرد: افتتاح ساختمان آزمایشگاه مرجع پایش کیفیت آب و فاضلاب با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و پروژه مخزن بتنی هزار مترمکعبی زنگیان به همراه ۶۰۰ متر خط انتقال آب با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، نقطه عطفی در ارتقای خدمات رسانی به مردم استان محسوب می‌شود.

وی افزود: ساختمان آزمایشگاه مرجع جدید که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود در کشور امکان پایش دقیق کیفیت آب شرب و پساب را در سطح استان فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ضمن تشکر از حمایت‌های دولت و همکاری تمامی نهادهای مرتبط، تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همین عزم و اراده به مسیر توسعه زیرساخت‌های آبی استان ادامه خواهد داد.

گفتنی است این مراسم با حضور جز قاسمی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آسیابی رئیس کل دادگستری استان و مهیایی معاون استاندار گلستان برگزار شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ابوالفضل رحیمی شرکت آب و فاضلاب گلستان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا