چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
252042
دوشنبه 1404/04/30 ساعت 13:49
مرحله جدید اعزام بسیجیان گیلانی به مشهد مقدس آغاز شد
گیلان

مرحله جدید اعزام بسیجیان گیلانی به مشهد مقدس آغاز شد

رشت-معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان از آغاز مرحله جدید اعزام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای شوراهای بسیج به مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ علی رفاهتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت حضرت امام سجاد (ع)، از آغاز مرحله جدید اعزام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای شوراهای بسیج به مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه مقاومت بسیج استان گیلان به این سفر معنوی اعزام می شوند که اقدامی مهم برای قدردانی از خدمات مخلصانه و بی‌منت این عزیزان است.

وی افزود: هدف اصلی این اعزام، بهره‌مندی بسیجیان از الطاف معنوی آستان مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) و ایجاد انگیزه مضاعف برای خدمت‌رسانی در سنگر پایگاه‌های مقاومت است.

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان ادامه داد: این سفر فرصتی بی‌نظیر برای ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی، افزایش بینش فرهنگی و تعمیق ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی در میان سرمایه‌های ارزشمند بسیج به شمار می‌آید.

سرهنگ رفاهتی همچنین تصریح کرد: اعزام‌های زیارتی-فرهنگی برای رده‌های مختلف بسیج و اقشار ادامه‌دار خواهد بود تا همه فرماندهان و اعضای فعال پایگاه‌ها بتوانند از این فیض بهره‌مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: این برنامه فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان بدنه بسیج و پاسداشت تلاش‌های مستمر آنان در اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سپاه قدس گیلان سفر زیارتی علی رفاهتی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا