چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
254985
دوشنبه 1404/05/20 ساعت 09:03
زائران گلستانی با 120 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی شدند
گلستان

زائران گلستانی با 120 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی شدند

گرگان-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ازبسیج امکانات استان برای تسهیل اعزام زائران اربعین حسینی خبر دادوگفت: 120 دستگاه اتوبوس در استان برای انتقال زائران فعال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی از بسیج امکانات استان برای تسهیل اعزام زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در استان برای انتقال زائران فعال شده‌اند.

وی افزود: تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ نفر از زائران با استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی اعزام شده‌اند که از این تعداد دو هزار نفر به استان بازگشته‌اند. برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت پنج هزار و ۷۰۰ نفر باقی‌مانده نیز انجام شده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر مشارکت مردمی گفت: پویش نذر سفر و استفاده از خودروهای شخصی دارای ظرفیت خالی، سهم قابل توجهی در انتقال زائران به مرزها داشته که این همکاری نشان‌دهنده روحیه همدلی مردم گلستان است.

حمیدی اظهار کرد: علاوه بر حمل‌ونقل جاده‌ای، ۸۵۰ نفر از زائران نیز از طریق خطوط ریلی و هوایی مشرف شده‌اند که ۴۵۰ نفر با قطار و ۴۰۰ نفر با هواپیما سفر کرده‌اند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان گلستان محمد حمیدی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا