چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
256705
سه‌شنبه 1404/06/04 ساعت 15:32
بهره برداری از سه پروژه عمرانی با اعتباربیش از4 میلیارد تومانی در خمام
گیلان
فرماندار خمام خبر داد؛

بهره برداری از سه پروژه عمرانی با اعتباربیش از4 میلیارد تومانی در خمام

خمام- فرماندار خمام گفت: در سومین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی شهری با اعتبار 4 میلیارد و 550 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت محمد دوست بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اعلام این خبر اظهار کرد: در سومین روز از هفته دولت دو پارک به مساحت ۸۶۰ و ۱۲۶۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین امروز یک سایت دریافت زباله خشک نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان خمام ادامه داد: با عنایت به لزوم توجه به توسعه و عمران شهری در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان، آسفالت معابر شهری نیز در دستور کار قرار داشت و در ردیف پروژه‌های عمرانی هفته دولت در این شهرستان بود.

محمد دوست اضافه کرد: امروز ۲ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای رفاه حال شهروندان خمام افتتاح و به بهره برداری رسید.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
عصمت محمددوست فرمانداری خمام هفته دولت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا