چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
257023
سه‌شنبه 1404/06/11 ساعت 18:18
نظام سلامت درجنگ 12 روزه شبانه روزی در خط مقدم ایستاد
مازندران

نظام سلامت درجنگ 12 روزه شبانه روزی در خط مقدم ایستاد

ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دانشگاه علوم پزشکی در بحران‌هایی همچون کرونا وجنگ 12 روزه با تمام توان در خط مقدم سلامت ایستاد و خدماتی فراتر از شرایط عادی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق رضایی عصر سه شنبه در نشست کارگروه دستگاه‌های نظام سلامت ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در همه مقاطع حساس به ویژه بحران کرونا در صف نخست خدمت به مردم قرار داشت و با رویکردی جهادی عمل کرد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مجموعه سلامت استان در حوادث اخیر افزود: در جریان جنگ ۱۲ روزه نیز خدمات این مجموعه چشمگیر بود؛ به گونه‌ای که بیش از ۶۰۰ دیالیز اضافی انجام شد و شمار شیمی‌درمانی‌ها نیز نسبت به قبل دو برابر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: کارکنان و کادر درمان در آن ایام به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران و بیماران بودند که این ایثار و همدلی ارزشمند است.

رضایی با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام اجتماعی، اتحاد و همبستگی را رمز ماندگاری و پیروزی ملت ایران دانست.

در این نشست همچنین بر اجرای برنامه‌هایی همچون دیدار با خانواده معظم شهدای نظام سلامت، عطرافشانی مزار شهدا، تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت حوزه سلامت و برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس تأکید شد.



منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری سید صادق رضایی علوم پزشکی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا