چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
260307
سه‌شنبه 1404/07/29 ساعت 14:06
رمضانی: 1600 میلیارد تومان گندم در مازندران خریداری شد
مازندران

رمضانی: 1600 میلیارد تومان گندم در مازندران خریداری شد

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از تسویه 100 درصدی مطالبات کشاورزان گندمکار استان خبر داد و گفت: هزار و 661 میلیارد تومان بابت خرید به کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی رمضانی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران از تسویه صددرصدی مطالبات کشاورزان گندمکار استان خبر داد و اعلام کرد که بیش از ۸۱ هزار تن گندم از ۱۲ هزار کشاورز خریداری و بیش از هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان به حساب آنان واریز شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: در همکاری دولت و با تأمین بودجه لازم، سال جاری پرداخت‌های خرید تضمینی گندم به صورت مرحله‌ای انجام شد تا کشاورزان بتوانند با آرامش برای فصل کشت بعدی آماده شوند.

وی افزود: در راستای تقویت امنیت غذایی و حمایت از بخش کشاورزی، ۲۸ مرکز خرید تضمینی در سطح استان فعال بودند که بیش از ۸۱ هزار و ۶۱۸ تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

رمضانی با اشاره به مشارکت گسترده کشاورزان استان ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۴۵ کشاورز با تحویل ۲۸ هزار و ۹۵۵ محموله گندم به مراکز خرید تضمینی در این طرح مشارکت داشتند.

مدیرکل غله مازندران در پایان ضمن قدردانی از همراهی کشاورزان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بر اهمیت استمرار حمایت‌ها و نقش شبکه حمل‌ونقل و انبارداری در موفقیت این طرح تأکید کرد و گفت: این اقدامات نقش مهمی در پایداری تولید و تقویت امنیت غذایی استان ایفا کرده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پرداخت مطالبات خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا