چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
260698
یکشنبه 1404/08/04 ساعت 08:39
مرادی: بیش از 2 میلیون مسافر در گیلان با ناوگان عمومی سفر کردند
گیلان

مرادی: بیش از 2 میلیون مسافر در گیلان با ناوگان عمومی سفر کردند

رشت - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: در هفت ماه گذشته بیش از دو میلیون نفر با ناوگان عمومی در محورهای مختلف استان جابه‌جا شده‌اند.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد هفت ماهه این اداره کل اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و ۵۹ هزار و ۳۸۶ نفر مسافر با ناوگان عمومی در سطح استان جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها در این مدت ۳۴۷ هزار و ۶۴۹ نفر مسافر را جابه‌جا کرده‌اند، افزود: ۹۷۴ هزار و ۵۳۶ نفر نیز با مینی‌بوس و ۷۳۷ هزار و ۲۱۱ نفر با خودروهای سواری کرایه بین‌شهری سفر کرده‌اند.

مرادی با تأکید بر استمرار نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ارتقای ایمنی سفرها تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه خدمات، تسهیل سفرهای جاده‌ای و ارتقای سطح رضایتمندی مسافران از اولویت‌های این اداره کل در سال جاری است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
جابجایی مسافران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان فریبرز مرادی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا