چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
261482
دوشنبه 1404/08/12 ساعت 11:43
سمینار آمادگی در برابر تهدیدات زیستی و سایبری در مازندران برگزار شد
مازندران
با همت دانشگاه علوم پزشکی استان؛

سمینار آمادگی در برابر تهدیدات زیستی و سایبری در مازندران برگزار شد

سمینار تخصصی آمادگی مسئولان حوزه سلامت در پاسخ به بحران و تهدیدات زیستی و سایبری با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و مسئولان حوزه پدافند غیرعامل حوزه های ستادی و مراکز تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سالن همایش‌ آیت الله کوهستانی دانشگاه برگزار شد.

دکتر فرزاد گوهردهی رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جانشین رئیس دانشگاه در کارگروه زیستی پدافند غیرعامل استان ضمن تشریح اهداف برگزاری این برنامه، بر ضرورت توجه به پدافند غیرعامل و اهمیت ارتقای سطح آمادگی دست اندرکاران نظام سلامت در مواجهه با تهدیدات نوظهور زیستی و سایر بحران‌ها تأکید کرد.

برگزاری سمینار آمادگی در برابر تهدیدات زیستی و سایبری در مازندران

در ادامه، اساتید حاضر مباحثی با محورهای پدافند زیستی و بیوتروریسم و راهکارهای پیشگیری، شناسایی و کنترل تهدیدات زیستی محتمل در حوزه سلامت، پدافند سایبری الزامات صیانت از زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیت داده‌های سامانه‌های بهداشتی و درمانی ارائه کردند و با اشاره به تجربیات میدانی «جنگ تحمیلی دوازده روزه»، مدیریت بحران‌های ترکیبی و افزایش تاب‌آوری سازمانی تشریح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روز دوشنبه ۱۲ آبان، در این سمینار تخصصی رؤسا، مدیران و کارشناسان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز درمانی شهرستان‌های استان و همچنین نمایندگان تام‌الاختیار معاونت‌های دانشگاه و سرپرستان پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ مازندران شرکت کردند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی اورژانس پیش‌بیمارستانی پدافند غیرعامل تهدیدات زیستی و سایبری جنگ تحمیلی دوازده روزه » دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا