چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
261941
جمعه 1404/08/16 ساعت 16:49
خزایی: آتش‌سوزی جنگل مرزن‌آباد پس از 4 روز دوباره شعله‌ور شد
مازندران

خزایی: آتش‌سوزی جنگل مرزن‌آباد پس از 4 روز دوباره شعله‌ور شد

چالوس- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات حوالی روستای الیت و مرز جنگل و مرتع در منطقه دراکینگ پس از چهار روز دوباره شعله ور شد.

مهرداد خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آتش‌سوزی در جنگل‌های مرزن‌آباد چالوس که چند روز پیش خاموش شده بود، مجدداً شعله‌ور شده است.

وی اظهار داشت: آتش‌سوزی که روز شنبه در ارتفاعات حوالی روستای الیت و مرز جنگل و مرتع در منطقه دراکینگ رخ داده بود، پس از ۴۸ ساعت تلاش برای اطفای حریق به طور موقت مهار شد، اما دوباره فعال شده است.

وی افزود: این آتش‌سوزی در مناطق صخره‌ای و سخت‌گذر منطقه رخ داده و دود از کُنده‌های یک درخت خشک متصاعد می‌شود که باعث شعله‌ور شدن مجدد آتش شده است.

خزایی پول همچنین از اعزام ۲۵ نفر به محل حادثه برای مهار آتش خبر داد و تأکید کرد که نیروهای محلی و تیم‌های امدادی در تلاش هستند تا آتش را به طور کامل مهار کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آتش سوزی منابع طبیعی مازندران مهرداد خزایی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا