چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
262631
شنبه 1404/08/24 ساعت 20:14
مرادی: عملیات آسفالت کمربندی تالش با اعتبار 15 میلیارد تومان آغاز شد
گیلان

مرادی: عملیات آسفالت کمربندی تالش با اعتبار 15 میلیارد تومان آغاز شد

رشت- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از آغاز عملیات آسفالت کمربندی شهرستان تالش خبر داد و گفت: برای تکمیل این محور، اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات آسفالت پروژه کمربندی شهرستان تالش به طول ۲.۵ کیلومتر در عرض موجود آغاز شده و برای تکمیل این محور، اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل تردد، افزایش ایمنی، پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش خسارات احتمالی ناشی از خرابی راه عنوان کرد و افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان گیلان و شهرستان تالش، اجرای این پروژه نقش مؤثری در بهبود کیفیت سفرهای جاده‌ای و ارتقای ایمنی خواهد داشت.

مرادی در پایان تأکید کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم و مسافران در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان قرار دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آسفالت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان فریبرز مرادی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا