چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
263074
چهارشنبه 1404/08/28 ساعت 15:06
مسمومیت دانش‌آموزان بابلی با انتشار گاز مونوکسید کربن
مازندران
روابط عمومی اورژانس بابل اعلام کرد

مسمومیت دانش‌آموزان بابلی با انتشار گاز مونوکسید کربن

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس بابل در پی انتشار گاز مونوکسید کربن در یکی از مدارس شهرستان بابل تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند.

بر اساس این گزارش، در ساعت  ۱۱:۴۰ دقیقه یکی از مدارس دخترانه شهرستان بابل، با انتشار گاز مونوکسیدکربن (CO) موجب بروز علائم مسمومیت در جمعی از دانش‌آموزان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی اورژانس بابل در روز چهارشنبه ۲۸ آبان، به‌دنبال این حادثه، سه دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به سرعت به محل اعزام شدند و عملیات امدادرسانی آغاز شد.

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
شهرستان بابل گاز مونوکسیدکربن مدرسه دخترانه بابل مسمومیت دانش آموزان با گاز منوکسید کربن
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا