چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
263140
پنج‌شنبه 1404/08/29 ساعت 12:06
یونسی: اولین ایستگاه کمپوست مازندران به زودی بهره‌برداری می‌شود
مازندران

یونسی: اولین ایستگاه کمپوست مازندران به زودی بهره‌برداری می‌شود

بهشهر- استاندار مازندران گفت: اولین مرکز کمپوست استان در بهشهر در مرحله نهایی قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از کمپوست بهشهر اظهار کرد: کمپوست بهشهر در حال انجام عملیات نهایی برای افتتاح است.

وی افزود: از محل پسماند و کمپوست بهشهر بازدید و عملیات راضی کننده بود و اولین پسماند مازندران تا یک هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مازندران یادآور شد: این کمپوست الگویی برای کشور و استان است.

یونسی افزود: اولین کمپوست مازندران در شرق استان در بهشهر است که آرزوی دیرینه مردم برآورده شد و مردم از هوای پاک و مطلوب استفاده کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران کارخانه کمپوست مهدی یونسی رستمی
اشتراک گذاری