چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
264446
جمعه 1404/09/14 ساعت 17:54
غیرحضوری شدن مدارس گلستان در همه مقاطع طی روزهای شنبه و یکشنبه
گلستان

غیرحضوری شدن مدارس گلستان در همه مقاطع طی روزهای شنبه و یکشنبه

گرگان- مدارس گلستان در همه مقاطع طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر روند رو به رشد موارد ابتلاء به آنفلوآنزا در استان در چند روز اخیر، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، با هدف گسست در زنجیره انتقال این بیماری، همه مدارس در همه مقاطع در ۱۴ شهرستان گلستان، روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ آذر مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به افزایش موارد ابتلاء به آنفلوانزا، رعایت نکات بهداشتی، تهویه مناسب محیط و رسیدگی به علائم اولیه بیماری ضروری است.

همچنین جزئیات فعالیت مجازی مدارس توسط آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

گفتنی است مادران شاغل دارای فرزند پیش دبستانی و دبستانی نیز در صورت لزوم با موافقت مدیر مربوطه، می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
غیرحضوری مدارس گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا