چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
264505
شنبه 1404/09/15 ساعت 15:17
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران: کودک 12 ساله با کاهش هوشیاری با بالگرد به بیمارستان امام منتقل شد
مازندران

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران: کودک 12 ساله با کاهش هوشیاری با بالگرد به بیمارستان امام منتقل شد

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انتقال یک کودک 12 ساله به وسیله بالگرد بدلیل کاهش هوشیاری در اثر بیماری قند به بیمارستان امام (ره) خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه صبح امروز بالگرد اورژانس برای انتقال کودک بدحال به بیمارستان امام راحل به پرواز درآمد، اظهار کرد: این کودک بدلیل شرایط کاهش هوشیاری در اثر بیماری قند به بیمارستان امام (ره) بخش تخصصی کودکان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس ادامه داد: این کودک بیمار بدلیل افت سطح هوشیاری و بیماری قند نیاز به مرکز فوق تخصصی داشت که از بیمارستان شمال آمل به بیمارستان امام راحل در ساری منتقل شد.

اشکپور با بیان اینکه بیماری کودک مادرزادی بود، افزود: بدلیل شرایط بحرانی نیاز به اقدامات اولیه و فرایند فوری درمان داشت و در حال حاضرشرایط کودک مساعد است.

وی به بیماران مبتلا به دیابت توصیه کرد: لزوم رعایت رژیم غذایی و داروهای تجویزی پزشکان در بیماران قندی اعم از افت قند یا افزایش قند ضروری است و در صورت شرایط اضطراری همراهان سریعا بیمار را به مراکز درمانی منتقل کنند

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
اورژانس مازندران بیمارستان امام ( ره ) بیمارستان شمال آمل بیماری قند دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران زکریا اشک‌پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا