چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
264831
سه‌شنبه 1404/09/18 ساعت 19:56
مدارس گلستان در همه مقاطع در روز چهارشنبه 19 آذر ماه غیر حضوری شد
گلستان

مدارس گلستان در همه مقاطع در روز چهارشنبه 19 آذر ماه غیر حضوری شد

با تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان و در پی اعلام دانشگاه علوم پزشکی درباره افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا، فعالیت تمام مدارس و مهدکودک‌های استان در روز چهارشنبه 19 آذر ماه غیرحضوری شد.

حسب درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر پیش‌بینی شرایطی برای گسست در زنجیره انتقال بیماری آنفلوآنزا، براساس تصمیات اتخاذ شده، همه مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی و مدارس در همه مقاطع در ۱۴ شهرستان گلستان، روز چهارشنبه ۱۹ آذر مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به افزایش موارد ابتلا به آنفلوانزا، رعایت نکات بهداشتی، تهویه مناسب محیط و رسیدگی به علائم اولیه بیماری ضروری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در روز سه‌شنبه 18 آذر، مادران شاغل دارای فرزند مهد کودکی، پیش دبستانی و دبستانی در روز چهارشنبه به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا