چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
265886
جمعه 1404/09/28 ساعت 14:49
سفر هیأت مازندران به ازبکستان وارد مرحله علمی شد/ از اقتصاد تا سلامت
مازندران

سفر هیأت مازندران به ازبکستان وارد مرحله علمی شد/ از اقتصاد تا سلامت

در ادامه سفر هیأت اقتصادی مازندران به ازبکستان، مهدی یونسی‌رستمی استاندار مازندران به دعوت رسمی مقامات وزارت بهداشت این کشور، از دانشگاه علوم پزشکی تاشکند و یکی از بیمارستان‌های بزرگ پایتخت بازدید کرد.

این دیدار با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاشکند و جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان ازبکستان برگزار شد. 

در جریان این بازدید، گفت‌وگوهایی پیرامون توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و درمانی میان دو طرف انجام گرفت. مقرر شد فردا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران به نمایندگی از استان مازندران، تفاهمنامه همکاری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تاشکند و دانشگاه علوم پزشکی مازندران را امضا کند. تفاهمنامه‌ای که می‌تواند زمینه‌ساز تبادل علمی، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و توسعه همکاری‌های پژوهشی و درمانی باشد.

سفر هیأت مازندران به ازبکستان وارد مرحله علمی شد/ از اقتصاد تا سلامت

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری در روز جمعه 28 آذر، هیأت اقتصادی مازندران به ریاست استاندار و همراهی فعالان بخش خصوصی، با هدف گسترش همکاری‌های تجاری، علمی و فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های استان و ایجاد مسیرهای تازه برای رونق اقتصاد و توسعه روابط بین‌المللی مازندران به ازبکستان سفر کرده است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
ازبکستان دانشگاه علوم پزشکی تاشکند دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران دولت وزارت بهداشت وزارت بهداشت و درمان ازبکستان هیات اقتصادی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا