چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
269024
دوشنبه 1404/11/20 ساعت 13:45
حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت مضاعف دارد
مازندران

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت مضاعف دارد

رامسر - امام جمعه رامسر با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور باشکوه در این راهپیمایی پس از شکست توطئه‌ 18 و 19 دی، اهمیت مضاعف دارد.

حجت‌الاسلام محمود علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل شهرداری این شهر آغاز می‌شود و مسیر آن تا مصلی جوادالائمه علیه‌السلام ادامه خواهد داشت.

ججت الاسلام علیخانی با اشاره به اهمیت این راهپیمایی گفت: امسال حضور مردم در ۲۲ بهمن از اهمیت چندبرابری برخوردار است، زیرا پس از رخدادهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۴ و شکست تلاش‌های دشمنان، انتظار می‌رود مردم با حضور گسترده خود بار دیگر پیام وحدت و حمایت از نظام را به نمایش بگذارند.

امام جمعه رامسر افزود: همان‌گونه که مردم در ۲۲ دی با حضور پرشور خود صحنه‌های اجتماعی باشکوهی خلق کردند، امسال نیز انتظار می‌رود حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه‌تر از گذشته باشد.

وی همچنین با اعلام سخنران مراسم گفت: دکتر محمدجواد لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به‌عنوان سخنران در این راهپیمایی حضور خواهد داشت.

علیخانی در پایان از همه شهروندان رامسری خواست روز ۲۲ بهمن ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مقابل شهرداری حاضر شوند و در مسیر تا مصلی جوادالائمه علیه‌السلام شرکت کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
امام جمعه رامسر دعوت از مردم راهپیمایی 22 بهمن
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا