چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
269107
شنبه 1405/03/02 ساعت 23:52
10 مدرسه جدید تا پایان سال در گرگان به بهره‌برداری می‌رسد
گلستان

10 مدرسه جدید تا پایان سال در گرگان به بهره‌برداری می‌رسد

گرگان-فرماندار گرگان از بهره‌برداری 10 مدرسه جدید تا پایان سال در مرکز استان خبر داد و گفت: توسعه عدالت آموزشی و جبران کمبود سرانه فضای آموزشی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان است.

به گزارش خبر گزاری مهر، علی نصیبی در نشست نهضت مدرسه‌سازی شهرستان گرگان با حضور مسئولان استانی اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۱۰ مدرسه جدید در مرکز استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیرساخت‌های آموزشی افزود: در سال ۱۴۰۴ تاکنون هفت پروژه آموزشی با پیگیری اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همراهی دستگاه‌های اجرایی و خیرین به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار گرگان ادامه داد: علاوه بر ۱۰ مدرسه در حال ساخت و هفت پروژه تکمیل‌شده، ۱۰ پروژه آموزشی دیگر نیز در انتظار تخصیص اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

نصیبی با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه فضاهای آموزشی گفت: یکی از مشکلات شهرستان گرگان، علاوه بر کمبود سرانه آموزشی، توزیع نامناسب این فضاها در سطح شهر است که باید به‌صورت هدفمند اصلاح شود.

وی تأکید کرد: توسعه عدالت آموزشی و کاهش کمبودهای زیرساختی در این حوزه از دغدغه‌های جدی فرمانداری است و این موضوع با همکاری مستمر دستگاه‌های استانی در حال پیگیری است.

این نشست با حضور سید مهدی مهیایی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مسئولان شهرستان و فعالان حوزه اجتماعی برگزار شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
فرمانداری گرگان گرگان گلستان مدرسه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا