چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
269432
جمعه 1405/03/08 ساعت 17:02
انباشت 140 هزار خودرو در مازندران؛ زمان سفر مدیریت شود
مازندران

انباشت 140 هزار خودرو در مازندران؛ زمان سفر مدیریت شود

ساری- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام حجم بی‌سابقه تردد در جاده‌های استان، از مسافران خواست برنامه بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه آینده منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی عبادی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به انباشت بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو در مازندران در پی تعطیلات عید قربان، اظهار داشت: تجمع خودروها در ساعات پایانی شب، علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، موجب خستگی مفرط رانندگان و افزایش چشمگیر احتمال وقوع حوادث ناگوار می‌شود.

وی افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم زمان خروج خود از استان را مدیریت کرده و در صورت امکان، سفر خود را به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

وی تأکید کرد: مسافران از مسافرت‌های دیرهنگام شبانه پرهیز کرده و پیش از آغاز سفر، حتماً از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از همه رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پویش ملی «نه به تصادف» را همراهی کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پلیس راه ترافیک هادی عبادی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا