چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
99703
چهارشنبه 1401/08/11 ساعت 18:46
بائو: تاج گفت آمدیم جام را به فتح‌الله‌زاده بدهیم!/ به حاشیه باختیم
مازندران

بائو: تاج گفت آمدیم جام را به فتح‌الله‌زاده بدهیم!/ به حاشیه باختیم

معاون باشگاه نساجی می‌گوید تیمش در سوپرجام فوتبال ایران نه به استقلال بلکه به حاشیه‌ها باخت.

به گزارش ایسنا، میثم بائو پس از شکست نساجی مقابل استقلال در سوپرجام اظهار کرد: به استقلال تبریک می‌گویم اما در این بازی دو تیم برابر نبودند. امروز ۱۰۰۰ تماشاگر استقلالی به ورزشگاه آمده بود. آقای تاج گفت آمدیم تا جام را به آقای فتح‌الله‌زاده بدهیم و این جمله، شوخی‌اش هم قشنگ نیست. این حرف قبل از بازی زده شد و باعث شد تیم ما به‌هم بریزد. یک دفعه همه سرد شدیم. این کار بسیار غیر حرفه‌ای بود.

او ادامه داد: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند. اگر آن موقعیت نیمه اول را وارد دروازه استقلال می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد. امروز بیشتر به حاشیه باختیم.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر میثم بائو
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا