چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
99831
پنج‌شنبه 1401/08/12 ساعت 19:48
برخی مدیران به ارتباط با مراکز پژوهشی آلرژی دارند/ پژوهش‌ها کاربردی باشد
گلستان
استاندار گلستان:

برخی مدیران به ارتباط با مراکز پژوهشی آلرژی دارند/ پژوهش‌ها کاربردی باشد

استاندار گلستان بر لزوم تقویت تعامل دستگاه‌های اجرایی با مراکز آموزش عالی و پژوهشی تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی مدیران به ارتباط با مراکز پژوهشی آلرژی دارند.

علی محمد زنگانه عصر امروز پنج شنبه ۱۲ مهر در نشست مشترک شورای مدیریت آموزش عالی استان گلستان که با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: در استان گلستان با وجود عناصر خوب و دلسوز در مجموعه ها و دستگاه های مختلف، انتظار می‌رود حمایت از نخبگان، دانشگاهیان و دانش بنیان ها بیشتر شود.

وی افزود: اگر کسی در کرسی مدیریتی تکیه بزند و بخواهد ارتباط بین مراکز علمی و پژوهشی به ویژه اندیشکده ها را با مجموعه خود قطع کند با وی برخورد قاطع می شود 

استاندار گلستان با بیان اینکه ما به دنبال تقویت ارتباط با مراکز آموزش عالی و پژوهشکده ها هستیم، تأکید کرد: متأسفانه از یک سو مقاومتی در بدنه اجرایی وجود دارد و از سویی دیگر به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی ما گله هایی وارد است.

زنگانه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید مزه تعامل با مراکز آموزش عالی و پژوهشکده ها را بچشند، تصریح کرد: کار پژوهشی باید کاربردی باشد و میزان آسیب ها را در موضوعات مورد مطالعه کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه وقتی پای صحبت دانش بنیان ها می نشینیم هیچ یک از مراکز پژوهشی را قبول ندارند، گفت: برخی از مدیران برای ارتباط با مراکز پژوهشی و علمی آلرژی دارند و در مقابل برخی از مدیران هم ذاتاً برای برقراری این نوع ارتباط پیشقدم می‌شوند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استان گلستان استانی-اجتماعی استانی-شهرستانها پژوهش دانشگاه علوم ، تحقیقات و فناوری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا