به گزارش خبرنگار مهر، اهالی مختلف شهر و روستاهای استان گلستان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار و خشم خود را از فتنه انگیزی اخیر استکبار فریاد زدند.