چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100135
یکشنبه 1401/08/15 ساعت 13:17
135 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

135 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با اشاره به وضعیت زرد کرونایی 11 شهرستان این استان، گفت: 135 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۱۳۵ بیماری کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که ۲۲ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۱۱ نفر از بیماران به علت وخامت حال جسمانی و داشتن بیماری زمینه‌ای با ونتیلاتور ادامه حیات می دهند.

گل فیروزی بیان کرد: شهرهای آق قلا، بندرگز و کلاله در وضع آبی کرونایی قرار داشته و ۱۱ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی افزود: تاکنون ۵۹ هزار و ۱۷۲ نفر معادل ۴.۴۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان با مراجعه با مراکز بهداشت نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: روزانه به طور میانگین ۲۰۰ نفر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشتی استان مراجعه می‌کنند که ۷۵ درصد آنها متقاضی دریافت دوزهای سوم و چهارم هستند.

گل فیروزی از افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا آن ها گذشته خواست برای ارتقای ایمنی خود با توجه به شروع سرمای هوا و شیوع بیماری‌های تنفسی، تزریق نوبت چهارم این واکسن را جدی بگیرند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گلستان واکسن کرونا ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا