چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100813
یکشنبه 1401/08/22 ساعت 17:10
استاندار مازندران: سیاست دولت فعال کردن پایانه نفتی شمال است + فیلم
مازندران

استاندار مازندران: سیاست دولت فعال کردن پایانه نفتی شمال است + فیلم

استاندار مازندران، گفت: سیاست دولت سیزدهم فعال کردن پایانه نفتی شمال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز با همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی از پایانه نفتی شمال کشور  بازدید کرد.

وی با اعلام اینکه این پایانه ظرفیتی برای استان مازندران است،گفت: از زمان تاسیس در سال ۸۲ با امکانات مناسبی که دارد یک ظرفیت به شمار می‌رود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این مجموعه یک ظرفیت مهم برای انجام  تبادلات لازم برای سوآپ نفت و  میعانات نفتی در مرکز کشور محسوب  می‌شود، دولت برنامه دارد این مجموعه را راه‌اندازی کند.

 

 

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استاندار مازندران سوآپ نفت سید محمود حسینی پور شمال کشور
اشتراک گذاری