چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
108821
شنبه 1401/09/19 ساعت 20:59
سانحه رانندگی در علی آبادکتول 12 مصدوم بر جا گذاشت
گلستان
مدیرعامل هلال احمر گلستان:

سانحه رانندگی در علی آبادکتول 12 مصدوم بر جا گذاشت

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مصدومیت 12 نفر در یک حادثه رانندگی در محور علی آبادکتول به گرگان خبرداد.

قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بعدازظهر شنبه برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با تیبا در محور علی آبادکتول به گرگان- روبرو بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) علی آباد توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بلافاصله یک تیم امدادی متشکل از دو نفر به محل حادثه اعزام شدند.

طبق گفته وی این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که ۱۰ مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم، خانم ۴۸ ساله و پسر هشت ساله، توسط هلال احمر به بیمارستان بقیه الله اعظم علی آباد منتقل شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سانحه تصادف قاسم غریب آبادی گرگان هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا