چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
109079
سه‌شنبه 1401/09/22 ساعت 19:58
10 شهر گلستان در وضعیت زرد/ 90 بیمار کرونایی بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

10 شهر گلستان در وضعیت زرد/ 90 بیمار کرونایی بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس آخرین گزارش وزرات بهداشت و درمان، 10 شهر گلستان در وضعیت زرد قرارداشته و در مراکز درمانی این استان 90 بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی گلستان نسبت به روز گذشته با دو نفر کاهش همراه بوده و در حال حاضر ۹۰ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری تعداد ۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و چهار نفر به ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های گرگان، آق قلا، علی‌آبادکتول، ترکمن، کلاله، گالیکش، گمیشان، گنبدکاووس، مراوه‌تپه و مینودشت جز شهرستان‌های زرد کرونایی قرار دارند و چهار شهرستان آزادشهر، رامیان، بندرگز و کردکوی هم از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت عادی و آبی قرار گرفتند.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا کاهشی بوده و در هفته‌های اخیر بین ۹۰ تا ۱۲۰ نفر در نوسان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا