چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
109191
پنج‌شنبه 1401/09/24 ساعت 09:27
17 فعال عرصه بهداشت و درمان روانه کربلای معلی می شوند
مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

17 فعال عرصه بهداشت و درمان روانه کربلای معلی می شوند

ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان در مقابله با کرونا، 17 نفر از فعالان حوزه بهداشت و درمان به برکت موقوفات روانه کربلای معلی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۷ نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در مازندران اظهار کرد: نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده است، هزینه می‌شود.

حیدری از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: موقوفاتی که با نیت اعزام زائران به کربلای معلی هستند شامل این طرح می‌شود.

وی زمان اجرای طرح زائران حرم حسینی را دی ماه امسال اعلام کرد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۷ نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خاطرنشان کرد: این ۱۷ مازندرانی پنجم دی ماه توسط اوقاف استان و از محل موقوفات به کربلای معلی اعزام می‌شوند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ابراهیم حیدری اداره کل اوقاف مازندران ساری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا