به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۷ نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف میشوند.
وی با اشاره به اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در مازندران اظهار کرد: نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده است، هزینه میشود.
حیدری از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: موقوفاتی که با نیت اعزام زائران به کربلای معلی هستند شامل این طرح میشود.
وی زمان اجرای طرح زائران حرم حسینی را دی ماه امسال اعلام کرد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۷ نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف میشوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خاطرنشان کرد: این ۱۷ مازندرانی پنجم دی ماه توسط اوقاف استان و از محل موقوفات به کربلای معلی اعزام میشوند.