چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
114718
دوشنبه 1401/10/19 ساعت 14:51
دستگاه های اجرایی گلستان به مدت 3 روز تعطیل شدند
گلستان
در پی سرمای بی سابقه هوا؛

دستگاه های اجرایی گلستان به مدت 3 روز تعطیل شدند

گرگان- با ورود سامانه سرد و بارشی و برودت هوا در گلستان دستگاه‌های اجرایی به مدت سه روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، به دلیل برودت هوا و با هدف تأمین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری هستند.

رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تعطیلی ادارات تعطیلی مدارس گاز گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا