چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
116994
جمعه 1401/10/23 ساعت 10:00
‌سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد
گلستان

‌سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: در پی کسب نتایج ضعیف اخیر تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس، با تصمیم اعضای هیئت مدیره سرمربی تیم تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جمال واحدی در حاشیه تمرین تیم شهرداری گنبدکاووس و جلسه هیات مدیره درکنار جمعی از خبرنگاران اظهارداشت: شورای اسلامی شهر در پی کسب نتایج ضعیف اخیر تیم والیبال شهرداری تشکیل جلسه داد و تصمیم به تغییر سرمربی گرفت و احد ارمشی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

وی با بیان اینکه نبود هواداران در سالن یکی از دلایل ناکامی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بود، افزود: با تصمیم شورای اسلامی شهر، از این پس تماشاگران تا یک سوم ظرفیت سالن  حدود 1000 نفر که از سوی فدراسیون والیبال اعلام شده می‌تواند رایگان بازی‌های شهرداری را در سالن المپیک دنبال کنند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر دیروز در مشهد مقابل تیم نیان الکتریک این شهر به میدان رفت و با نتیجه یک بر 3 تن به شکست داد.

شهرداری گنبدکاووس هم‌اکنون با 18 امتیاز در مکان یازدهم جدول ایستاده است.

پایان پیام/


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
جمال واحدی شهرداری گنبد شهرداری گنبدکاووس مدیرعامل تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا