چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
117099
شنبه 1401/10/24 ساعت 11:28
در پی افزایش مصرف گاز در گیلان، تمامی جایگاه‌های CNG از مدار خارج شدند
گیلان

در پی افزایش مصرف گاز در گیلان، تمامی جایگاه‌های CNG از مدار خارج شدند

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از 20 میلیون متر مکعبی گاز در استان گیلان گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه‌های CNG را از مدار خارج کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف گاز در استان گیلان به دلیل برودت هوا با افزایش مواجه شده است، اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد کاهش شدید دما در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان بودیم که همین امر سببب شد تا مصرف گاز در این استان در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون متر مکعبی گاز در استان گیلان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۵ میلیون متر مکعب گزارش شده که از این میزان ۱۸ میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نقش تعطیلی روز جمعه در کاهش مصرف گاز را بسیار مؤثر دانست و افزود: تعطیلی روز گذشته سبب شد تا فعالیت صنایع و مصارف غیرضرور محدود شود که همین امر منجر به کاهش  یک میلیون متر مکعب مصرف گاز در گیلان شد.

نیکویی با تأکید بر لزوم  محدود کردن فعالیت صنایع با توجه به تداوم هوای سرد در استان گیلان بیان کرد:  با افزایش سرمای هوا و افزایش مصرف گاز بخش خانگی ناگزیر می‌شویم بخشی از شبکه را از دست بدهیم لذا از مردم درخواست داریم در مصرف بهینه گاز ما را یاری کنند.

وی از عدم خدمات‌رسانی تمامی جایگاه‌های سی ان جی در استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه‌های سی ان جی را از مدار خارج کردیم تا از این طریق یک میلیون مترمکعب از این طریق صرفه جویی شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
تعطیلی تمام جایگاه‌های CNG گیلان عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان مصرف بهینه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا