چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
117119
شنبه 1401/10/24 ساعت 12:31
نمایندگان گلستان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان به میدان خواهند رفت
گلستان

نمایندگان گلستان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان به میدان خواهند رفت

نمایندگان گلستان، فردا مقابل دو تیم ایفا سرام اردکان و هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال مردان به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، تیم های پاس گرگان و شهرداری گنبد، عصر فردا به دیدار ایفا سرام اردکان و هورسان رامسر به میدان خواهند رفت.

تیم پاس گرگان هم اکنون با 29 امتیاز در رده پنجم این لیگ قرار دارد و فردا یکشنبه میهمان ایفا سرام اردکان، خواهد بود. پاس گرگان در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی سه بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان  توانست در جایگاه خود باقی مانده و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بماند.

شهرداری گنبد هم که بر اثر نتایج ضعیف هفته های اخیر روزهای خوبی را سپری نمی کند، قرار است فردا در گنبدکاووس میزبان هورسان رامسر باشد. شهرداری گنبد، هفته گذشته با نتیجه 3 بر 1 مغلوب نیان الکترونیک خراسان شد و بر اثر نتایج ضعیف این تیم، شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

باید دید که شهرداری گنبد با تغییر کادرفنی و آمدن سرمربی جدید می‌تواند به روزهای اوج خود بازگردد یا خیر.

پایان پیام/


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
پاس گرگان شهرداری گنبد لیگ برتر والیبال والیبال
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا