چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121825
جمعه 1401/11/21 ساعت 00:43
دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
گلستان
در بیانیه ای مشترک انجام شد؛

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و علی ‌محمد زنگانه استاندار با صدور بیانیه‌ ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است : شجره طیبه‌ای که امروز طلیعه چهل و پنجمین فجر آن را جشن می‌گیریم، ماحصل تلاش زنان و مردانی است که روزگاری از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

این بیانیه می‌افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب خیز بلندی بود که ملت ایران برداشت تا خود را از ذلت وابستگی و عقب‌ماندگی نجات دهد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ملت شریف ایران ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سند آزادی خود، از چنگال بیگانگان را امضا کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی الهام بخش تمامی مردم آزادیخواهان در سراسر دنیا بود و امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است.

در این بیانیه از مردم گلستان دعوت شده با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت کنند تا به جهانیان ثابت شود در مسیر ایران استوار همچون همیشه ایستاده‌اند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی استاندار گلستان راهپیمایی 22 بهمن گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا