چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124316
دوشنبه 1401/11/24 ساعت 18:28
بستری 12 بیمار کرونایی در بخش‌ مراقبت‌های ویژه استان گلستان
گلستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

بستری 12 بیمار کرونایی در بخش‌ مراقبت‌های ویژه استان گلستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: 12 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند.

سعید گلفیروزی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار بیماران کرونایی در گلستان اظهار کرد: امروز دوشنبه ۲۴ بهمن  ۶۷ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی سراسر گلستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲ نفر از بیماران کرونایی گلستان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، افزود: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان گلستان در هفته‌های اخیر نوسان داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا بیان کرد.

وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های مراوه تپه، گنبدکاووس، گمیشان، گرگان، کلاله، کردکوی، علی آباد کتول و رامیان در وضعیت آبی کرونایی است و در نقشه به رنگ آبی هستند.

گلفیروزی بیان کرد: شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، ترکمن، بندرگز، آزادشهر و آق قلا در جدول شیوع کرونا جزو شهرستان‌های به نسبت پرخطر و زرد رنگ هستند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گلفیروزی کروناویروس گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا