چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124605
چهارشنبه 1401/11/26 ساعت 20:00
سانحه رانندگی در گلستان جان 2 نفر را گرفت
گلستان
مدیرعامل هلال احمر گلستان:

سانحه رانندگی در گلستان جان 2 نفر را گرفت

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری در گالیکش سبب فوت دو نفر و مصدومیت دو تن دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تصادف دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با چهار سرنشین در مراوه تپه - بین روستای قره قاشلی و خوجه گلدی اتفاق افتاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بلافاصله دو تیم امدادی متشکل از چهار نفر به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان در صحنه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند که نجاتگران جان باختگان را رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی دادند.

طبق گفته غریب آبادی، مصدومان هم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سانحه تصادف قاسم غریب آبادی گرگان هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری