چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124894
یکشنبه 1401/11/30 ساعت 11:43
15 دستگاه حفاری غیرمجاز در گلستان کشف شد
گلستان
مدیر بهره وری آب منطقه ای گلستان:

15 دستگاه حفاری غیرمجاز در گلستان کشف شد

گرگان- مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان از شناسائی و توقیف 15 حلقه دستگاه حفاری غیر مجاز در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالاحد باشقره پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف برخورد و مقابله با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیرزمینی و آبخوان خواران ۳۲ اکیپ گشت و بازرسی منابع آب استان شبانه روزی مشغول بازرسی حفاظت و صیانت هستند.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان از شناسایی و توقیف ۱۵ دستگاه حفاری غیرمجاز خبرداد و افزود: پس از شناسایی و توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز، به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی گفت: اکیپ‌های گشت و بازرسی منابع آب استان، برای حفاظت از آب‌های سطحی و زیرزمینی تمام همت خود را به کار خواهند گرفت و در این زمینه نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

باشقره گفت: در صورت تعرض به منابع آبی توسط آبخوان خواران، مطابق قانون توزیع عادلانه آب با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب منطقه ای گلستان حفاری غیرمجاز گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا