چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
125618
جمعه 1401/12/05 ساعت 19:49
اعزام تیم نظارتی برای مقابله با گرانفروشی در مازندران
مازندران
معاون استاندار مازندران اعلام کرد

اعزام تیم نظارتی برای مقابله با گرانفروشی در مازندران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: برای مقابله با گرانفروشی مراکز تفریحی، توریستی و تجاری مازندران زیر نظر بازرسان قرار دارد.

روح الله سلگی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه برای مقابله با گران فروشی و رعایت موازین بهداشتی تیم‌های بازرسی در استان فعال شده‌ است، اظهار کرد: مراکز تفریحی، توریستی و تجاری مازندران زیر نظر بازرسان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در مازندران آمادگی کامل برای میزبانی مهمانان نوروز را دارند، افزود: این تیم‌ها با همکاری اصناف، تعزیرات حکومتی و بهداشت با مسئولیت فرمانداران فعالیت دارند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: رعایت ارزش‌های دینی با اجرای بسته‌های فرهنگی و رویکرد تبیینی مورد تاکید قرار گرفته است.

سلگی افزود: فرمانداران باید در سه محورارتباطی و شهرهای مسافر پذیر مازندران در ایام نوروز بسته‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ معنوی دیارعلویان را اجرایی کنند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اقتصادی تیم های نظارتی دستور رئیس‌جمهور برای مقابله با گران‌فروشی روح الله سلگی منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا