چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
132809
سه‌شنبه 1401/12/23 ساعت 23:11
19نفر براثر حوادث چهارشنبه‌سوری روانه بیمارستان‌های مازندران شدند
مازندران
سخنگوی اورژانس مازندران:

19نفر براثر حوادث چهارشنبه‌سوری روانه بیمارستان‌های مازندران شدند

ساری- سخنگوی مرکز اورژانس مازندران گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال تاکنون 19 مصدوم داشت که دو نفر در بیمارستان بستری شدند.

زکریا اشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار این که حوادث چهارشنبه آخر سال تاکنون ۱۹ نفر را روانه بیمارستان‌ها کرده است، افزود: از این تعداد ۱۷ نفر سرپایی درمان و دو نفر بستری شدند.

وی افزود: از مجموع شمار مصدومان ۱۷ نفر مرد و دو نفر زن هستند.

در عین حال حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت به اموال و تأسیسات مردمی و غیره گزارش نشده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
حوادث چهارشنبه سوری زکریا اشک‌پور ساری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا