چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
135003
جمعه 1402/01/11 ساعت 21:58
نساجی به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد
مازندران

نساجی به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد

سهمیه ایران در آخرین فصل لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و نساجی مازندران مستقیم برای شگفتی سازی در آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، فصل آینده آخرین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت فعلی برگزار می‌شود و به گفته مدیرعامل باشگاه نساجی، نماینده مازندران به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین سهمیه بندی در آخرین فصل لیگ قهرمانان آسیا یعنی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را اعلام کرد.

در این سهمیه بندی ایران موفق به کسب سهمیه ۳+۱ شد. پیش از این سهمیه کشورمان ۲+۲ بود.

در رده بندی کشورها عربستان در صدر منطقه غرب آسیا ایستاد و سهمیه ۳+۱ گرفت و ایران با صعود جای قطر را گرفت تا به عنوان دومین کشور غرب آسیا با سهمیه ۳+۱ باشد.

به گزارش فارس، ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در حاشیه دیدار نساجی و گل گهر با تایید این خبر از حضور مستقیم نساجی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
لیگ قهرمانان آسیا نساجی به آسیا صعود کرد نساجی در آسیا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا