چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138357
چهارشنبه 1402/01/30 ساعت 07:42
فرمانداران شهرستان های مینودشت و کردکوی معرفی شدند
گلستان
با حضور معاون استاندار؛

فرمانداران شهرستان های مینودشت و کردکوی معرفی شدند

گرگان- طی مراسمی جداگانه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فرمانداران شهرستان های مینودشت و کردکوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته (سه شنبه) در مراسمی با حضور سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، «علی ملکان» به عنوان فرماندار جدید مینودشت معرفی و از خدمات «محمدتقی قزلسفلی» فرماندار قبلی قدردانی شد.

همچنین در مراسمی «فرشته ترک» به عنوان فرماندار جدید شهرستان کردکوی معرفی و از زحمات «محمدباقر مولایی فر» فرماندار سابق قدردانی شد.

ترک نخستین فرماندار زن در دولت سیزدهم در گلستان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
کردکوی مراسم تودیع و معارفه مینودشت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا