چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140973
سه‌شنبه 1402/02/12 ساعت 08:08
204 میلیارد تومان وام نوسازی در بافت فرسوده گلستان پرداخت شد
گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

204 میلیارد تومان وام نوسازی در بافت فرسوده گلستان پرداخت شد

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سال گذشته 204 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره نوسازی واحدهای مسکونی واقع در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری گلستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملک شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته، طی اقدام مشترک بین راه و شهرسازی و بانک‌های استان، دو هزار و ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده، به ۵۸۴ واحد در گلستان ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تعهد بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده برای سال ۱۴۰۱، معادل دو هزار و ۹۲ واحد بود که در نهایت ۵۸۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی ادامه داد: نوسازی بافت فرسوده هم‌زمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

ملک افزود: تا کنون ۱۸ شهر و دو هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در استان شناسایی شده که ساکنان این مناطق می‌توانند تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از تسهیلات بافت فرسوده استفاده کنند.

وی اظهار کرد: ۱۵۰ میلیون تومان از این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و نرخ سود صفر درصد پرداخت خواهد شد و باقی تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و با مدت زمان بازپرداخت ۱۲۶ ماهه به متقاضیان ارائه می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بافت فرسوده گرگان گلستان مهدی ملک نوسازی بافت فرسوده
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا